Plata și rambursarea

Aici puteți afla totul despre plata și rambursarea comenzii dvs. Sunteți bineveniți să ne contactați pentru informații detaliate sau oferte individuale. Zona de livrare cuprinde în prezent toată Europa.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Compania debit direct

Doar pentru clienții corporativi!
Pentru debitul direct al companiei, trebuie să semnați un mandat de debit direct o dată și să trimiteți acest lucru la banca dvs. Un debit direct al companiei nu vă permite să returnați sumele. Puteți obține toate detaliile de la consilierul dvs. pentru clienți.


Faceți clic pe descărcare aici.

Toate informațiile dintr -o privire!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Ce metode de plată oferim?

  • Oferim diverse metode de plată pentru a o face cât mai confortabilă. Puteți plăti prin card de credit, card de debit, PayPal, Sofortüberweisung, debit direct, anticipare, factură sau alți furnizori de servicii comune de plată.

2. Cum pot solicita o rambursare?

  • Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e -mail sau telefon. Vă rugăm să vă pregătiți numărul de comandă și să indicați motivul restituirii. Procesim cererile de rambursare în funcție de termenii și condițiile noastre și de dispozițiile legale. Dreptul dvs. la o rambursare depinde de circumstanțele individuale și de motivul rambursării.

3. Pot anula comanda mea dacă am plătit deja?

  • Da, este posibil să anulați o comandă atâta timp cât nu a fost încă trimisă. Vă rugăm să contactați imediat serviciul nostru pentru clienți pentru a aranja o anulare. Dacă comanda a fost deja trimisă, puteți folosi dreptul dvs. de retragere și puteți returna mărfurile în termen de 14 zile de la primire. După verificarea cu succes a mărfurilor returnate, prețul de achiziție va fi rambursat.

4. Cât durează pentru a obține rambursarea mea?

  • După aprobarea cererii dvs. de rambursare, suma va fi trimisă la contul pe care l -ați utilizat în termen de 14 zile. Cu toate acestea, în funcție de banca dvs. sau de furnizorul de servicii de plată, poate dura câteva zile pentru ca suma să apară în contul dvs.