Plata și rambursarea

Aici puteți afla totul despre plata și rambursarea comenzii dvs. Sunteți bineveniți să ne contactați pentru informații detaliate sau oferte individuale. Zona de livrare cuprinde în prezent toată Europa.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Compania debit direct

Doar pentru clienții corporativi!
Pentru debitul direct al companiei, trebuie să semnați un mandat de debit direct o dată și să trimiteți acest lucru la banca dvs. Un debit direct al companiei nu vă permite să returnați sumele. Puteți obține toate detaliile de la consilierul dvs. pentru clienți.

Toate informațiile dintr -o privire!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Ce metode de plată oferim?

  • Oferim diverse metode de plată pentru a o face cât mai confortabilă. Puteți plăti prin card de credit, card de debit, PayPal, Sofortüberweisung, debit direct, anticipare, factură sau alți furnizori de servicii comune de plată.

2. Cum pot solicita o rambursare?

  • Pentru a solicita o rambursare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e -mail sau telefon. Vă rugăm să vă pregătiți numărul de comandă și să indicați motivul restituirii. Procesim cererile de rambursare în funcție de termenii și condițiile noastre și de dispozițiile legale. Dreptul dvs. la o rambursare depinde de circumstanțele individuale și de motivul rambursării.

3. Pot anula comanda mea dacă am plătit deja?

  • Da, este posibil să anulați o comandă atâta timp cât nu a fost încă trimisă. Vă rugăm să contactați imediat serviciul nostru pentru clienți pentru a aranja o anulare. Dacă comanda a fost deja trimisă, puteți folosi dreptul dvs. de retragere și puteți returna mărfurile în termen de 14 zile de la primire. După verificarea cu succes a mărfurilor returnate, prețul de achiziție va fi rambursat.

4. Cât durează pentru a obține rambursarea mea?

  • După aprobarea cererii dvs. de rambursare, suma va fi trimisă la contul pe care l -ați utilizat în termen de 14 zile. Cu toate acestea, în funcție de banca dvs. sau de furnizorul de servicii de plată, poate dura câteva zile pentru ca suma să apară în contul dvs.