I. Termeni și condiții generale
§ 1 Dispoziții de bază
(1) Următorii termeni și condiții se aplică contractelor pe care le aveți cu noi ca furnizor (Altruan GmbH) Închideți site -ul Altruan.de. Dacă nu s -a convenit altfel, poate obiecta includerea propriilor condiții pe care le utilizați.
(2) Consumatorii în sensul următoarelor reglementări sunt fiecare persoană naturală care încheie o tranzacție legală în scopuri care pot fi atribuite în cea mai mare parte comerțului lor și nici activității lor profesionale independente. Un antreprenor este fiecare persoană naturală sau juridică sau un parteneriat legal care acționează în exercitarea activității lor profesionale sau comerciale independente la încheierea tranzacției legale.
§ 2 Crearea contractului
(1) Subiectul contractului este vânzarea de mărfuri.
(2) Deja, odată cu stabilirea produsului respectiv pe site -ul nostru web, trimitem o ofertă obligatorie pentru a încheia un contract prin intermediul sistemului de coșuri de mărfuri online cu privire la condițiile specificate în descrierea articolului.
(3) Contractul este încheiat prin intermediul sistemului de coșuri de mărfuri online după cum urmează:
Bunurile destinate achiziției sunt stocate în „coșul de cumpărături”. Puteți apela „coșul de cumpărături” prin intermediul butonului corespunzător din bara de navigare și puteți face modificări acolo în orice moment.
După ce faceți clic pe butonul „Cash” sau „Continuați comanda” (sau desemnare similară) și introduceți datele cu caracter personal, precum și condițiile de plată și expediere, datele de comandă sunt afișate în cele din urmă ca o imagine de ansamblu a comenzii.
În măsura în care utilizați un sistem de plată imediată (de exemplu, PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, imediat, Giropay), veți fi condus la pagina de ansamblu a comenzii din magazinul nostru online, fie pe site -ul furnizorului Sistem de numere instantanee transmis.
Dacă există redirecționare către numărul imediat de sistem instant, puteți utiliza selecția corespunzătoare sau introduceți datele dvs. În cele din urmă, veți fi afișat ca o imagine de ansamblu a comenzii asupra furnizorului de numărul imediat de imediat sau după ce ați fost ghidat înapoi la magazinul nostru online.
Înainte de a trimite comanda, aveți opțiunea de a schimba din nou informațiile în prezentarea generală a comenzii, schimbând (de asemenea, prin „funcția” din spate a browserului de internet) sau anularea comenzii.
Prin trimiterea comenzii prin intermediul butonului corespunzător („Comandă”, „Cumpărați” / „Cumpărați acum”, „Comandați pentru o taxă”, „Pay” / „Pay Now” sau Nume similar) Explicați acceptarea ofertei, prin urmare, prin aceasta Contractul se întâmplă.
(4) Întrebările dvs. despre crearea unei oferte nu sunt legate pentru dvs. Trimitem o ofertă obligatorie sub formă de text (de exemplu, prin e -mail), pe care o puteți accepta în termen de 5 zile (dacă nu este prezentată altă perioadă în oferta respectivă).
(5) Prelucrarea comenzii și transmiterea tuturor informațiilor necesare în legătură cu încheierea contractului este parțial automatizată prin e -mail. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că adresa de e -mail pe care ați stocat -o este corectă, primirea e -mailurilor este asigurată din punct de vedere tehnic și, în special, nu este prevenită de filtrele de spam.
§ 3 Bunuri proiectate individual
(1) Ne furnizați informațiile adecvate, textele sau fișierele necesare pentru proiectarea individuală a mărfurilor prin intermediul sistemului de comandă online sau prin e -mail imediat după încheierea contractului. Cerințele noastre posibile pentru formatele de fișiere trebuie respectate.
(2) Aceștia se angajează să nu transmită date care încalcă drepturile terților (în special drepturile de autor, numirea drepturilor, drepturile de marcă) sau încalcă legile existente. Ne informează în mod expres despre toate revendicările revendicate în acest context. Acest lucru se aplică și costurilor reprezentării legale necesare în acest context.
(3) Nu examinăm datele transmise pentru conținut și nu acceptăm nicio răspundere pentru erori.
§ 4 Perioada contractului / încetarea contractelor de abonament
(1) Contractul de abonament dintre dvs. și noi a menționat termenul arătat în oferta respectivă, denumit în continuare „termen de bază”. Un termen de bază de mai mult de 2 ani nu poate fi de acord. (2) Dacă contractul de abonament nu este reziliat de una dintre părți cu o lună înainte de sfârșitul termenului de bază (cu excepția cazului în care există o perioadă mai scurtă în oferta respectivă), acesta este prelungit tacit pentru o perioadă nedeterminată. Oferta respectivă).
(3) Dreptul de a înceta fără notificare dintr -un motiv important rămâne neafectat.
(4) Fiecare reziliere trebuie să fie explicată și transmisă fie în formă de text (de exemplu, e-mail), fie în zona de terminare integrată pe site-ul nostru web („încheie contractele aici” sau desemnare similară).
§ 5 Acorduri speciale privind metodele de plată oferite
(1) Plata prin Klarna
În cooperare cu Klarna Bank (Publ), Svevezen 46, 111 34 Stockholm, Suedia, oferim următoarele opțiuni de plată. Plata se face către Klarna:
- Sofortüberweisung: Disponibil în Germania și Austria. Contul dvs. este împovărat imediat după depunerea comenzii.
Puteți găsi mai multe informații și condiții Kleishnas Aici. Informații generale despre Klarna sunt disponibile Aici. Informațiile dvs. personale sunt făcute de Klarna în conformitate cu Regulamentul aplicabil de protecție a datelor și în conformitate cu informațiile din În mod clar, reglementările privind protecția datelor tratat.
Puteți găsi mai multe informații despre Klarna Aici. Puteți găsi aplicația Klarna Aici.
§ 6 Drepturi de returnare, păstrarea titlului
(1) Puteți exercita doar un drept de retenție, în măsura în care este vorba de cererile din aceeași relație contractuală.
(2) Mărfurile rămân proprietatea noastră până când prețul de achiziție a fost plătit integral.
(3) Dacă sunteți antreprenor, se aplică următoarele: În plus:
a) Rezervăm proprietatea bunurilor până la toate cererile din relația de afaceri în curs. Înainte de transferul de proprietate asupra mărfurilor rezervate, nu este permisă promiterea sau transferul de securitate.
b) Puteți revinde mărfurile în cursul activității obișnuite. În acest caz, introduceți deja toate creanțele în valoarea sumei de factură care crește de la revânzare din revânzare, acceptăm misiunea. În continuare, sunt autorizați să colecteze cererea. Dacă nu îndepliniți în mod corespunzător obligațiile de plată, ne rezervăm dreptul de a colecta singur cererea.
c) În cazul conexiunii și amestecării mărfurilor supuse reținerii titlului, achiziționăm proprietatea noului articol în raportul dintre valoarea facturii a mărfurilor rezervate cu celelalte obiecte procesate în momentul procesării.
D) Ne angajăm să eliberăm garanția la care avem dreptul la o valoare realizabilă a garanțiilor noastre depășește cererea de a fi asigurată cu mai mult de 10%. Suntem responsabili de selectarea versiunilor care vor fi lansate.
§ 7 Rezervarea generală a erorilor
(1) Toate informațiile de pe site -ul nostru și în broșurile noastre sunt făcute în conformitate cu cunoștințele și credința noastră. Cu toate acestea, erorile și erorile de imprimare sunt rezervate. Ne rezervăm dreptul de a schimba prețurile și descrierile produselor în orice moment și fără notificare.
(2) IMPORTANT: Prețurile date pe site -ul nostru web pot fi incorecte din cauza erorilor sau erorilor tehnice. Nu suntem obligați să livrăm mărfuri la prețul incorect. În cazul unei erori de preț, vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom oferi posibilitatea de a confirma sau de a anula comanda la prețul corect.
§ 8 Garanție
(1) Există drepturi de răspundere legală.
(2) În calitate de consumator, vi se solicită să verificați imediat mărfurile pentru completare, defecte evidente și daune de transport atunci când este livrat și să ne informați despre reclamații, precum și expeditorul de marfă cât mai curând posibil. Dacă nu respectați, acest lucru nu are niciun impact asupra creanțelor dvs. de garanție legală.
(3) În măsura în care o caracteristică a mărfurilor se abate de la cerințele obiective, abaterea este considerată convenită numai dacă a fost informată despre același lucru înainte de a depune declarația contractului și abaterea a fost în mod expres și separat convenită între părțile contractante.
(4) Dacă sunteți antreprenor, abateți de la reglementările de garanție de mai sus:
o) Doar informațiile noastre și descrierea produsului producătorului sunt considerate convenite drept natura mărfurilor, dar nu și alte publicitate, promoții publice și declarații ale producătorului.
B) În cazul defectelor, oferim garanție prin rectificare sau livrare. Dacă deficiența a eșuat, puteți solicita o reducere sau să vă retrageți din contract după alegeri. După a doua încercare nereușită, eliminarea defectelor este considerată eșuată dacă altceva nu rezultă din tipul de mărfuri sau din defect sau din celelalte circumstanțe. În caz de îmbunătățire, nu trebuie să suportăm costurile crescute care rezultă din transferul mărfurilor într -o altă locație decât locul de performanță, cu condiția ca transferul să nu corespundă utilizării intenționate a mărfurilor.
C) Perioada de garanție este la un an de la livrarea mărfurilor. Termenul limită nu este redus:
- daune cauzate de încălcarea vieții, a corpului sau a sănătății și sănătății cauzate de noi și în caz de alte pagube intenționate sau grave;
- în măsura în care am ascuns în mod fraudulos defectul sau am dat o garanție pentru natura materiei;
- În cazul lucrurilor care au fost utilizate pentru o clădire în funcție de utilizarea lor obișnuită și a căror deficiență a provocat;
- În cazul recursului statutar pe care îl aveți în legătură cu drepturile defectelor împotriva noastră.
Secțiunea 9 din lege, locul de performanță, locul jurisdicției
(1) Se aplică legea germană. În cazul consumatorilor, această alegere a legii se aplică numai dacă protecția acordată de dispozițiile obligatorii ale legii reședinței obișnuite a consumatorului nu este retrasă (principiul beneficiilor).
(2) Locul de performanță pentru toate serviciile din relațiile de afaceri și locul jurisdicției care există cu noi este sediul nostru, cu excepția cazului în care sunteți consumator, dar un comerciant, entitate juridică în conformitate cu dreptul public sau dreptul public. Același lucru se aplică dacă nu aveți un loc general de jurisdicție în Germania sau în UE sau în locul de reședință sau în reședința obișnuită la momentul procesului. Autoritatea de a apela instanța la un alt loc legal de jurisdicție rămâne neafectată.
(3) Dispozițiile legii vânzărilor ONU nu se aplică în mod expres.
§ 10 Verkauf von Waffen
(1) Atunci când vindem mărfuri, care sunt înregistrate prin legea armelor, încheiem relații contractuale cu clienții adulți.
În cazul mărfurilor, care este listat în apendicele 2 din WAFFG ca fiind supus permisiunii, trebuie să furnizați dovezi că aveți un permis de armă valabil (permis de achiziție). 40 (4) din WAFFG. Livrare numai către proprietarul unei scutire ”.
(2) Prin trimiterea comenzii dvs., vă asigurați că aveți cel puțin 18 ani și că informațiile dvs. despre numele și adresa dvs. sunt corecte. De asemenea, aceștia se angajează că numai ei înșiși vor primi mărfurile în sine.
(3) Indicăm furnizorul de servicii de logistică comandat cu livrarea pentru a le preda mărfurile numai după ce le -a verificat vârsta și identitatea.
În cazul mărfurilor, care este listat în anexa 2 din WAFFG ca fiind supusă permisiunii, trebuie să dovediți permisul de achiziție către furnizorul de servicii de logistică înainte de a preda bunurile. WAFFG, aveți furnizorul de servicii de logistică înainte de predarea, ar demonstra și scutirea lor.
II
1. Identitatea vânzătorului
Altruan GmbH
Morolding 6
84323 MASSING
Germania
Telefon: +498724-285960
E -mail: info@altruan.de
Rezoluția alternativă a litigiilor:
Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea litigiilor online de extras (platformă de operare), care poate fi apelabilă la https://ec.europa.eu/odr.
Nu suntem pregătiți să participăm la procedurile de soluționare a litigiilor în fața comisiilor de arbitraj a consumatorilor.
2. Informații despre încheierea contractului
Etapele tehnice pentru încheierea contractului, încheierea contractului în sine și opțiunile de corecție sunt realizate în conformitate cu reglementările „starea contractului” a termenilor și condițiilor noastre generale (partea I.).
3. Limba contractului, stocarea textului contractului
3.1. Limba contractuală este germană.
3.2. Nu salvăm textul complet al contractului. Înainte de a trimite comanda prin intermediul sistemului de coșuri de cumpărături online, datele contractului pot fi tipărite sau securizate electronic prin funcția de imprimare a browserului. După primirea comenzii de la noi, datele comenzii, informațiile legale pentru contractele la distanță și termenii și condițiile generale vă vor fi trimise din nou prin e -mail.
3.3. Pentru anchete de ofertă în afara sistemului de coșuri de mărfuri online, veți primi toate datele contractului trimise în formular de text ca parte a unei oferte obligatorii, de ex.
4. Caracteristici esențiale ale bunurilor sau serviciului
Caracteristicile esențiale ale bunurilor și/sau serviciului pot fi găsite în oferta respectivă.
5. Prețuri și modalități de plată
5.1. Prețurile enumerate în ofertele respective și costurile de transport reprezintă prețuri totale.
5.2. Costurile de transport suportate nu sunt incluse în prețul de achiziție. Acestea pot fi apelate pe site -ul nostru web sau în oferta respectivă printr -un buton desemnat corespunzător, sunt afișate separat în timpul procesului de comandă și trebuie suportate de dvs., cu excepția cazului în care livrarea fără transport este convenită.
5.3. Costurile rezultate ale transmiterii de bani (taxele de transfer sau curs de schimb ale instituțiilor de credit) trebuie să fie suportate de dvs. în cazurile în care livrarea este făcută către un stat membru al UE, dar plata a fost organizată în afara Uniunii Europene.
5.4. Metodele de plată disponibile sunt afișate sub un buton desemnat corespunzător pe site -ul nostru web sau în oferta respectivă.
5.5. Cu excepția cazului în care se menționează altfel în metodele de plată individuale, cererile de plată din contractul încheiat se datorează imediat pentru plată.
6. Condiții de livrare
6.1. Condițiile de livrare, data livrării și, dacă este necesar, restricțiile de livrare existente pot fi găsite sub un buton desemnat corespunzător pe site -ul nostru web sau în oferta respectivă.
6.2. Dacă sunteți consumatori, este reglementat de lege faptul că riscul de doom aleatoriu și deteriorarea aleatorie a lucrului vândut vă este transferat numai în timpul expedierii cu transferul mărfurilor, indiferent dacă expedierea este asigurată sau neasigurată. Acest lucru nu se aplică dacă ați comandat o companie de transport care nu este numită de antreprenor sau de o persoană intenționată altfel să efectueze expedierea.
Dacă sunteți antreprenor, livrarea și expedierea au loc pe riscul dvs.
7. Răspunderea de deficiență fără drept
Răspunderea pentru defecte se bazează pe regulamentul „garanție” în termenii și condițiile noastre generale (partea I).
8. Durata contractului / încetarea
Informații despre termenul contractului și condițiile de reziliere pot fi găsite în regulamentul „Durata / rezilierea contractului pentru contractele de abonament” în termenii și condițiile noastre generale (partea I), precum și în oferta respectivă.
Acești termeni și condiții și informații despre clienți au fost create de dealerii specializați în dreptul IT și sunt verificate permanent pentru conformitate legală. Managementul Handlerbund garantează certitudinea legală a textelor și este responsabil în caz de avertismente. Puteți găsi mai multe informații despre acest lucru la: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.