Obțineți produsele de incontinență atât de ușor pe o rețetă

În Germania, aproximativ 10 milioane de persoane sunt afectate de incontinență - un subiect care afectează mulți, dar nu este adesea abordat în mod deschis. Cauzele acestui lucru sunt diverse și tineri pot experimenta deja simptome. Dar nu vă faceți griji, nu sunt singuri. Cu produsele de incontinență potrivite, puteți continua să vă faceți viața de zi cu zi lipsită de griji și autodeterminată. Știați că puteți obține produse de incontinență pe o rețetă? Dacă există un nivel de îngrijire, aveți, de asemenea, opțiunea de a face o dată pe lună Cutie de plasament pentru a comanda în valoare de 42 de euro. Aflați aici cum vă puteți răscumpăra rețeta cu noi și ce avantaje puteți utiliza în continuare!

Așa funcționează anularea rețetei

Rezept erhalten

Sie haben bereits ein Rezept für aufsaugende Inkontinenzprodukte von Ihrem Arzt erhalten. Kontrollieren Sie dieses auf Vollständigkeit.

Kontakt aufnehmen

Melden Sie sich bei uns – wir senden Ihnen ein Freikuvert zu, mit dem Sie Ihr Rezept kostenlos an uns zurückschicken können.

Rezept prüfen & zurücksenden

Senden Sie das Rezept im erhaltenen Freikuvert an uns zurück. Wir übernehmen die Abwicklung mit Ihrer Krankenkasse.

Wir rufen Sie an

Nach Eingang Ihres Rezepts melden wir uns bei Ihnen, besprechen die Kosten, Ihre Produktwünsche und Lieferdetails – auf Wunsch auch mit kostenlosem Muster.

Genehmigung & Produktfreigabe

Nach Ihrer Rückmeldung leiten wir das Rezept an die Krankenkasse weiter. Bei Zuzahlung erhalten Sie eine Rechnung, danach beginnt die Belieferung.

Rețetă pentru produse de incontinență - așa funcționează

Dacă aveți suspiciunea slăbiciune a vezicii urinare sau o altă formă de incontinență, primul pas este o întâlnire cu medicul de familie, medicul de familie sau o practică de specialitate, cum ar fi urologie sau ginecologie. Acolo este clarificat dacă există o necesitate medicală - și, dacă da, puteți emite o rețetă pentru înmuierea produselor de incontinență.

Companiile legale de asigurări de sănătate acoperă, de obicei, costurile pentru produsele care se află în cadrul unei oferte necesare. Dacă doriți produse cu confort suplimentar sau echipamente speciale, poate fi necesară o plată economică UP (WAZ).

O rețetă poate fi emisă fie pentru o anumită perioadă de timp, cum ar fi o lună sau un sfert - cu nevoi pe termen lung ca reglementare permanentă pentru până la douăsprezece luni. Dacă registrul de marcat cooperează cu noi, vă puteți răscumpăra cu ușurință rețeta cu noi - vom avea grijă de facturare și vom livra produsele în mod fiabil în casa dvs.

Ce trebuie să fie pe o rețetă pentru produse de incontinență?

Următoarele informații ar trebui incluse, astfel încât rețeta dvs. pentru produse de incontinență să fie expusă corect:

  • diagnostic: Incontinență urinară sau incontinență urinară și scaun
  • Tip de produs: Sugarea produselor de incontinență
  • Perioada de furnizare: Fie pentru o lună, fie ca îngrijire permanentă

Aceste informații permit companiei dvs. de asigurări de sănătate să acopere costurile. Medicul dumneavoastră nu trebuie să apeleze la anumite produse, ci doar la tipul de produs. Veți fi bucuros să selectați selecția produselor potrivite cu consilierii noștri de specialitate. În calitate de partener contractual al companiilor de asigurări de sănătate, avem grijă de îngrijirea dvs.

Ce produse necesită asigurarea de sănătate?

Compania de asigurări de sănătate plătește costurile pentru produsele de incontinență necesare din punct de vedere medical, care sunt prescrise pe o rețetă. De regulă, aceasta include absorbția produselor de incontinență, cum ar fi tălpile, scutecele și plăcuțele care sunt necesare pentru utilizarea de zi cu zi. Selecția și cantitatea exactă depind de diagnostic și de nevoile individuale.

Este important ca medicul dumneavoastră să noteze tipul potrivit de produs pe rețetă fără a specifica anumite mărci sau modele. În acest fel, vă puteți asigura că costurile pentru îngrijirea de bază sunt acoperite de compania de asigurări de sănătate.

Pentru produsele care depășesc îngrijirile medicale de bază - de exemplu, cei cu confort special sau funcții suplimentare - este posibil ca pacienții să fie nevoiți să aibă unul Plata suplimentară permite.

Semne frecvente care pot indica faptul că cineva suferă de incontinență:

  • Pierderea involuntară a urinei: Scurgeri frecvente, necontrolate de urină, în special în caz de tuse, strănut sau râs.
  • Îndemn brusc de a urina: Un îndemn brusc și puternic de a părăsi apă greu de controlat și duce la pierderea involuntară a urinei.
  • Urinarea urbană frecventă: Trebuie să vă ridicați de mai multe ori pe noapte pentru a goli vezica, ceea ce deranjează somnul.
  • Incapacitatea de a verifica nevoia de a urina în timp util: Dificultăți pentru a goli bula înainte de a avea loc pierderea de urină, mai ales atunci când stai sau stai mult timp.
  • Senzație de golire incompletă a vezicii urinare: Sentimentul că vezica nu a fost complet golită după urinare, ceea ce poate duce la îndemnul repetat de a urina.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți postarea noastră pe blog pe tema incontinenței!

La postarea pe blog

În cele din urmă putem spune: Cu furnizarea de incontinență potrivită, viața ta de zi cu zi rămâne la fel de complicată pe cât ar trebui. Vă facem doar să obțineți produsele potrivite de la compania dvs. de asigurări de sănătate - fără niciun stres. Pentru instrucțiuni detaliate pas cu pas și toate informațiile de care aveți nevoie, pur și simplu descărcați PDF-ul nostru. Faceți clic pe link și obțineți detaliile complete

Întrebări și răspunsuri comune

Hotline: +49 8724 2859 6789
E-mail: info@altruan.de

1. Ce produse de incontinență ia compania de asigurări de sănătate?

Compania de asigurări de sănătate preia produse de incontinență necesare din punct de vedere medical, cum ar fi scutece, depozite sau tampoane care sunt prescrise pe rețetă.

2. Cum obțin o rețetă pentru produse de incontinență?

Mergeți la medicul dumneavoastră (medic de familie, urolog sau ginecolog) care emite o rețetă după diagnostic.

3. Cât timp se aplică produselor de incontinență?

De regulă, rețeta se aplică la o lună sau un sfert, cu cerințe pe termen lung, de asemenea, până la un an.

4. Trebuie să efectuez o plată suplimentară pentru anumite produse de incontinență?

Da, pentru produsele cu confort special sau funcții suplimentare, de multe ori trebuie să efectuați o plată suplimentară.

5. Pot comanda produsele de incontinență direct de la altruan.de dacă am o rețetă?

Da, după depunerea rețetei, puteți comanda produsele direct de la noi și o livrați confortabil acasă.

6. Ce trebuie să fie pe rețeta produselor de incontinență, astfel încât compania de asigurări de sănătate să plătească costurile?

Rețeta trebuie să conțină diagnosticul, tipul de produs (sugarea produselor de incontinență) și perioada de aprovizionare.