Livrare și expediere

Aici puteți afla totul despre transportul și livrarea comenzii dvs. Sunteți bineveniți să ne contactați pentru informații detaliate sau oferte individuale. Zona de livrare cuprinde în prezent toată Europa.

Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Standardversand (2-3 Werktage)

  • Bestellungen bis 39,98€ (inkl. MwSt.): 3,95€ (inkl. MwSt.)
  • Bestellungen ab 39,99€ (inkl. MwSt.): kostenlos
Zwei stilisierte ikonografische Boxen. Die größere Box ist grau und die kleinere, überlappende Box ist blaugrün. Beide haben ein einheitliches, minimalistisches Design mit einer Kerbe an der Oberseite.

Premiumversand (1-2 Werktage)

  • Nur bestellbar über Telefon
  • Lieferung nächster Werktag bis 12:00 Uhr: 25,99€ (inkl. MwSt.)
  • Lieferung nächster Werktag bis 20:00 Uhr: 19,99€ (inkl. MwSt.)
Das Bild zeigt ein Symbol mit zwei vereinfachten Kastensymbolen. Der größere Kasten ist blaugrün und hat oben eine Kerbe, während der kleinere Kasten grau ist und eine ähnliche Kerbe hat. Der kleinere Kasten überlappt die untere linke Ecke des größeren Kastens.

Transport standard de la 20 kg

  • Comenzi de la 20 kg la paletă: gratuit
  • Transport pentru palete: condiții individuale
  • Transport expres: în funcție de acordul din Germania!

Informații de expediere

Aici puteți afla totul despre transportul și livrarea comenzii dvs. Sunteți bineveniți să ne contactați pentru informații detaliate sau oferte individuale.
Zona de livrare cuprinde în prezent toată Europa. Pentru livrare în diferite țări, vă rugăm să ne contactați.

Eine Grafik mit drei Bedienfeldern und einem Einkaufswagensymbol in der Mitte. Ein Handcursor klickt auf das Bedienfeld mit dem Einkaufswagen. Über dem mittleren Bedienfeld befindet sich ein Häkchen, das eine Auswahl anzeigt. Die Seitenbedienfelder sind abgedunkelt.

1. Schritt

Bestellvorgang abschließen & entsprechende Versandklasse wählen

Eine Abbildung eines Smartphones mit zwei Chatblasen auf dem Bildschirm, die eine Textkonversation anzeigen. Das Telefon hat einen blaugrünen Umriss und Zickzacklinien an den Seiten, die Vibration oder Aktivität suggerieren.

2. Schritt

Versandbestätigung & Tracking-ID per E-Mail erhalten

Eine vereinfachte, stilisierte Grafik eines weißen Lieferwagens mit blauen Umrissen und Rädern. Der Lastwagen ist in Bewegung dargestellt, von der Rückseite gehen blaue Geschwindigkeitslinien aus. Der Hintergrund ist schlicht weiß.

3. Schritt

Sendungsverfolgung mit flexiblen Zustellungsoptionen

Abbildung von drei gestapelten Versandkartons unterschiedlicher Größe mit einer Standortmarkierung darüber und einem Häkchen auf dem großen Karton, das eine erfolgreiche Zustellung anzeigt. Das Design verwendet die Farben Blaugrün und Schwarz.

4. Pas

Notificare de livrare la destinație.

Aveți întrebări?

Telefon: +49 8724 285960
E-mail: info@altruan.de

1. Ce metode de expediere oferim?

  • Trimitem în întreaga lume DHL
  • Comenzi înainte de 1 p.m. De obicei, ne -am părăsit depozitul în aceeași zi.
  • În toată Germania: livrările ajung de obicei în interior o zi de lucru Scopul tău.
  • Uneori, sâmbătă este livrată.
  • Livrări Europa -wide au nevoie de 2-5 zile lucrătoare.

2. Este posibilă o colecție?

  • Unul Colectare În centrul nostru de logistică nu este posibil. Avem un serviciu de livrare Altruan care servește clienților noștri regionali. Suntem fericiți să vă ducem în traseul nostru. Echipa noastră de vânzări va fi bucuroasă să răspundă la orice întrebare în acest sens.

3. Urmărire

Prin trimiterea livrării dvs., veți primi o confirmare de expediere (pe lângă confirmarea comenzii dvs.), în care puteți găsi toate informațiile despre livrarea dvs. și un link către urmărire. Modificările de stare vă vor fi transmise imediat. 

4. Nu au fost păstrate pe deplin?

Ne cerem scuze dacă mărfurile dvs. nu ajung complet de la dvs. Bunurile dvs. comandate sunt adesea trimise în mai multe pachete, ceea ce înseamnă că furnizorul de servicii de colet poate livra mărfurile restante la o dată ulterioară. 

Pentru comenzi mari sau comenzi cu bunuri de disponibilitate diferită, trimitem în avans stocul. Imediat ce va fi disponibil, restul comenzii va fi trimis imediat. Dacă expedierea dvs. este afectată de un astfel de caz, vă vom informa imediat. 

Inversare

Dacă mărfurile dvs. au defecte, vă vom aranja întoarcerea gratuită. Vă rugăm să contactați livrarea greșită sau deteriorată în termen de 14 zile de la primire, astfel încât să putem face toate măsurile suplimentare pentru dvs. Dacă doriți să vă revocați comanda, vă rugăm să consultați procesul exact al rambursării termenilor și condițiilor noastre și Informații despre revocare.

Note privind obligația de răscumpărare pentru materialul de ambalare

Conform actului act de ambalare curentă, în conformitate cu secțiunea 15 (1) Propoziția 1 din Packackg, suntem obligați să retragem următoarele materiale de ambalare de la consumatorii finali:

  • Transportați ambalaje, cum ar fi paleți, ambalaje mari, etc.,
  • Vânzări și ambalaje exterioare care de obicei nu se aplică consumatorilor finali privați ca deșeuri după utilizare,
  • Vânzări și ambalaje exterioare, pentru care participarea sistemului nu este posibilă din cauza intoleranței la sistem conform articolului 7 alineatul § 7 și
  • Vânzări de ambalaje poluante -care conține mărfuri de umplere sau
  • Ambalaj reutilizabil.

Materialul de ambalare adecvat este utilizat la livrarea produsului, pe care o luăm înapoi gratuit. Astfel, asigurăm întoarcerea materialului de ambalare în ciclul de reciclare. Prin clarificarea opțiunilor de retur, ar trebui să se obțină rezultate mai bune la revenirea ambalajelor și o contribuție la îndeplinirea obiectivelor de exploatare europeană în conformitate cu Directiva UE 94/62/CE.

Puteți preda materialul de ambalare ca consumator final la locația predării reale sau în imediata sa apropiere.